Image
ما همچنان هستیم

ما همچنان هستیم

آرسنالی ها با پیروزی شش گله مقابل چکش های لندنی خط و نشانی برای سایر مدعیان کشیدند.

بیست و چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و آرسنال در برابر وستهام با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. با توجه به پیروزی تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی، آرسنال امیدوار بود با کسب امتیاز از این دیدار خود را در جمع مدعیان کسب لیگ برتر انگلیس حفظ کند. وستهام در دیدار رفت و در ورزشگاه امارات موفق شده بود با نتیجه ۲ بر صفر آرسنال را شکست دهد اما در این دیدار همه چیز برخلاف میل چکش‌ها پیش رفت و این آرسنال توانست با دست پر از بازی بیرون بیاید.


یک نیمه پر هیجان و ۴ گل 

نیمه اول با ضربه آرسنال به توپ آغاز شد و در ادامه بازی بیشتر در میانه در میدان دنبال می‌شد. شاهد موقعیت‌های گل چندانی از سوی دو تیم نبودیم. بهترین شانس برای گلزنی آرسنال در این نیمه در دقیقه 22 به دست آمد؛ جایی که ساکا توپ را برای تروسار ارسال کرد و او با یک شوت دیدنی توپ را به سمت دروازه فرستاد، اما آروئولا همچون دیواری مستحکم در برابر توپ ایستاد و مانع از گل شدن توپ شد. آرسنال تیم برتر میدان نشان می‌داد و در دقیقه 32 توسط ویلیام سالیبا به گل اول دست پیدا کرد. این گل زیبا بر روی حرکت تیمی دیدنی آرسنال و ضربه بدون نقص سالیبا به دست آمد. چند دقیقه بعد از این گل، آرسنال موقعیت دیگری به دست آورد و اودگارد با ارسال توپ برای ساکا، او را در موقعیت مناسب قرار داد اما آرئولا، ملی‌پوش انگلیس را نقش بر زمین کرد تا داور بدون درنگ برای تیم میهمان یک ضربه پنالتی اعلام کند. ضربه پنالتی به وسیله ساکا به گل تبدیل شد تا این تیم در همان نیمه اول قدرت خود را به رقیب دیکته کند. 

آرسنال دست بردار نبود. این تیم در دقیقه 44 توسط گابریل به گل سوم دست پیدا کرد و ارسال دیدنی رایس، بازیکن سابق وستهام، این گل دیدنی را رقم زد. آرسنال قصد داشت در همین نیمه مهر تاییدی بر پیروزی خود بزند و در دقیقه 45 تروسار تیر خلاص را بر پیکر وستهام در همان نیمه اول شلیک کرد و گل چهارم برای این تیم به ثمر رسید. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۴ بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.


پیروزی با گل‌های زیاد 

نیمه دوم در حالی آغاز شد که وستهام برای کاهش اختلاف، چند تعویض انجام داد اما این تعویض‌ها روند کار را به سود آن‌ها تغییر نداد و آرسنال باز هم اجازه نزدیک شدن این تیم به دروازه را نمی‌داد. آرسنال در دقیقه 64 توسط ساکا به گل پنجم دست پیدا کرد و یک دقیقه بعد گل ششم را هم توسط رایس به ثمر رساند تا این بازیکن ارزشش را به تیم سابق خود اثبات کرده باشد. وستهام چیزی برای نمایش در برابر آرسنال نداشت. در ادامه چند تعویض برای آرسنال انجام شد و این تیم در پی حفظ ستارگان خود برای بازی‌های حساس پیش رو بود. در نهایت بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید تا یک پیروزی با ارزش برای این تیم به دست آمده باشد. آرسنال با 52 امتیاز و هم امتیاز با منچسترسیتی با یک بازی بیشتر در رده سوم جدول باقی ماند


برچسب ها