Image
مسی همه چیز را میداند

مسی همه چیز را میداند

آرزویم تمرین دادن مسی است.

ژوزه مورینیو که اکنون بدون تیم است، اعتراف کرده علاقه دارد با ستاره تیم اینترمیامی یعنی لیونل مسی کار کند. این سرمربی پرتغالی چند هفته است از سمت خود در تیم رم برکنار شده اما به دنبال تیم جدیدی می‌گردد و قصد دارد به زودی بار دیگر به عرصه سرمربیگری بازگردد. آقای خاص در تیم‌هایی مانند اینتر، چلسی و رئال مادرید به موفقیت‌های بسیاری دست یافت. او در مصاحبه جدید خود از حسرت بزرگش در حرفه سرمربیگری پرده برداشت و عنوان کرد علاقه داشته با چه بازیکنانی کار کند اما موفق به انجام این کار نشده است.


مسی همه چیز را می‌داند 

مورینیو درباره بازیکنانی که علاقه داشت با آن‌ها کار کند گفت: «یکی از این بازیکنان مسی است. البته مسی نیازی به مربی ندارد. چه کسی می‌تواند بگوید من سرمربی مسی بودم؟ به نظر من این ایده بی معنی به نظر می‌رسد. او همه چیز را به صورت ذاتی درباره فوتبال می‌داند. می‌توانید از مسی چیزهای بسیاری یاد بگیرید و بگویید من این افتخار را داشتم او را در تیم داشته باشم.»


بازیکنان مدنظر مورینیو 

مسی تنها بازیکنی نیست که مورینیو آرزوی کار کردن با آن‌ها را داشت. مورینیو در ادامه سخنان خود گفت: «همیشه آرزو داشتم دانیله دروسی را در تیم اینتر یا رئال مادرید در ترکیب خود داشته باشم اما چنین چیزی امکان پذیر نبود. همچنین مایل بودم فرانچسکو توتی را در اینتر به خدمت بگیرم اما این موضوع غیرممکن بود. هر کسی دوست دارد آن‌ها را در اختیار داشته باشد.»


حضور در لیگ آمریکا

مورینیو به تازگی و به دلیل کسب نتایج نه‌‌چندان مناسب در تیم رم اخراج شد. او عنوان کرده قصد دارد به زودی به دنیای فوتبال بازگردد و اکنون زمزمه‌هایی از مقاصد احتمالی‌اش از جمله لیگ آمریکا به گوش می‌رسد. او گفت: «من خود را سرمربی یک باشگاه یا تیم ملی می‌بینم. حتی می‌توانم در آینده به پیشرفت فوتبال در آمریکا کمک کنم‌. زمانی که از کسب قهرمانی در اروپا ناامید شوم، این کار را انجام خواهم داد.»

اگر تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی در فصل جدید نتواند نتایج مد نظر را کسب کند، ممکن است شرایط برای حضور مورینیو فراهم شود تا او بتواند در نهایت با مسی کار کند. 


برچسب ها