Image
ضعف در دفاع،نقطه ضعف ژاوی

ضعف در دفاع،نقطه ضعف ژاوی

بارسلونا شب گذشته مقابل گرانادا به تساوی سه بر سه رضایت داد تا فاصله اش با صدر بیشتر شود.

بیست و چهارمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری چند دیدار به پایان رسید که در مهمترین بازی، بارسلونا در برابر گرانادا با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد. نکته مثبت برای ترکیب بارسلونا، بازگشت ترشتگن، کانسلو و پدری از مصدومیت بود. بارسلونا در هفته‌های اخیر و پس از اینکه ژاوی عنوان کرد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، نتایج مناسبی کسب کرده بود اما در این بازی نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و در برابر رقیب فانوس به دست خود به تساوی رسید.


نیمه اول، ۲ گل تماشایی 

نیمه اول با حملات بارسلونا آغاز شد. این تیم به دنبال گل برتری در همان دقایق ابتدایی نیمه می‌گشت و تنها 14 دقیقه برای تیم میزبان کافی بود تا به خواسته خود برسد و گل اول را به وسیله یامال به ثمر برساند. کانسلو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود در این گل نقش اصلی را ایفا کرد و با یک پاس دیدنی، یامال را در موقعیت گل قرار داد. دروازه‌بان با خروج اشتباه خود دروازه را بدون محافظ گذاشت و یامال در گشودن دروازه خالی کار دشواری نداشت. در ادامه این بارسلونا تیم برتر میدان نشان داد، خیمه سنگین این تیم بر روی دروازه گرانادا مشاهده می‌شد، با این وجود در دقایق پایانی نیمه اول، گرانادا خود را از زیر فشار حریف رها کرد، به سمت دروازه رفت، اولین موقعیت جدی را بر روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد و موفق شد در دقیقه 43 توسط سانچس، با یک شوت دیدنی گل تساوی را وارد دروازه بارسلونا کند.


نیمه دوم، پر از گل

نیمه دوم بدون هیچ تغییری برای ۲ تیم آغاز شد، بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سعی داشت گل برتری را به ثمر برساند. چند موقعیت نصفه و نیمه برای این تیم به دست آمد که ثمری برای آنها نداشت. در ادامه گرانادا توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۵۷ یک موقعیت گلزنی برای آنها به دست آمد اما ضربه با واکنش ترشتگن وارد دروازه نشد. گرانادا باز هم تیم برتر میدان نشان می‌داد و در دقیقه ۶۱ توسط پلیستری توانست برای دومین بار دروازه بارسلونا را باز کند و ترشتگن در این صحنه کاری از پیش نبرد. بارسلونا پس از گل، شکل هجومی‌تری گرفت، خیلی زود در دقیقه ۶۴ توسط لواندوفسکی گل حریف را جواب داد و حساب کار را به تساوی کشاند. گرانادا که تیم دست و پا بسته‌ای نبود، یک دقیقه بعد و در دقیقه ۶۵، توسط میکل گل سوم را به ثمر رساند تا ناآماده بودن ترشتگن و دفاع بارسلونا بار دیگر به وضوح دیده شود.

بارسلونا قصد نداشت بازنده این مسابقه باشد. بار دیگر یامال در دقیقه 80 برای این تیم گلزنی کرد و بارسلونا از شکست گریخت. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید تا ۲ امتیاز حساس برای بارسلونا در خانه از کف برود.


برچسب ها