Image
درامد گلیزر ها از روش جدید!

درامد گلیزر ها از روش جدید!

گلیزر ها میخواند از طریق نصب دوریین روی لباس بازیکنان تیمش کسب درامد کند!

مالکان آمریکایی منچستریونایتد در کشورشان روی فناوری جدیدی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این طرح توسط «اد وودوارد» در زمان حضورش در سمت مدیراجرایی باشگاه ارائه شد و حالا آنها می‌خواهند بنیان‌گذار استفاده از تکنولوژی برای دیدن بازیکنان از نمایی خاص درون زمین باشند.

این تکنولوژی VR چیست؟

فناوری موردنظر گلیزرها به صورت ایده اولیه در حال حاضر وجود دارد و به شکل ابتدایی از آن استفاده شده است. یوری تیلمانس در اولین دیدار دوستانه خود برای استون‌ویلا دوربینی روی لباس خود داشت و در جریان بازی می‌شد از نگاه او اتفاقات بازی را مشاهده کرد. با این حال تکنولوژی مورد علاقه گلیزرها کمی متفاوت به نظر می‌رسد. این ابزار پوشیدنی توسط بازیکنان به دنبال‌کنندگان بازی اجازه می‌دهد زمین را از دید بازیکنان فوتبال ببینند و بین بازیکنان تیم جا به جا شوند. در واقع گویی شما در درون زمین بازی حاضر هستید و بازی را از چشمان بازیکنان مورد علاقه خود دنبال می‌کنید. دیدتان 360 درجه خواهد بود و تجربه‌ای جدید از فوتبال به دست می‌آورید.

درآمدی فوق تصور

گلیزرها طی بررسی‌های انجام داده شده به این نتیجه رسیده‌اند درآمد آنها از طریق این تکنولوژی بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. مالکیت این تکنولوژی به آنها اجازه می‌دهد غیر از فروش این تجربه به هواداران خود، برای تیم‌های دیگر چنین فرصتی را مهیا کنند تا بتوانند از مالکان تیم‌های دیگر که به دنبال درآمد بیشتر هستند هم پول به دست آورند. این واقعیت افزوده، انقلابی برای رقابت‌های ورزشی و دستاورد مالی برای خانواده گلیزر است.

قانون اجازه نمی‌دهد

خانواده متمول آمریکایی با جدیت دنبال رسیدن به محصول نهایی برای اضافه کردن آن به فوتبال هستند اما در حال حاضر قوانین اجازه استفاده از این سبک تکنولوژی در لباس بازیکنان را نمی‌دهد. البته تاکنون دوربین‌ها در حجمی بوده‌اند که بازیکنان راحتی را تجربه نمی‌کردند و امکان وجود حادثه برای دیگر بازیکنان هم وجود داشت. با توجه به نوع جدید دوربین‌های موردنظر تکنولوژی جدید، احتمال گرفتن مجوز از طرف آنها بسیار زیاد است.


برچسب ها