Image
جلسه اضطراری برای برکناری مارتینز!

جلسه اضطراری برای برکناری مارتینز!

پس از حذف غیرمنتظره فولادی ها از جام حذفی حالا مارتنیز فاصله ای تا اخراج ندارد و نام چند گزینه برای جانیشینی مطرح شده است.

فولاد خوزستان شروع خوبی در لیگ بیست‌وسوم نداشت و قرمزپوشان اهوازی در 3 بازی ابتدایی خود با هدایت علیرضا منصوریان، 3 شکست پیاپی را متحمل شدند و با دریافت 9 گل و ثبت تنها یک گل، ضعیف‌‎ترین شروع در تاریخ لیگ برتر را به‌ثبت رساندند. انتقادات پرشمار هواداران فولاد از منصوریان باعث برکناری زودهنگام این سرمربی باتجربه شد و بعد از آنکه در نبرد با پرسپولیس، اولی گلادیسون در قامت سرمربی موقت روی نیمکت فولاد نشست و شکست خورد، مدیران باشگاه اهوازی به سراغ استخدام یک سرمربی اسپانیایی رفتند؛ خوان ایگناسیو مارتینس.

مارتنیس شروع خوبی در تیم فولاد داشت و توانست 2 برد پیاپی را مقابل تیم‌های هوادار تهران و استقلال خوزستان به‌دست آورد اما در ادامه، او روزهای سینوسی را پشت سر گذاشت. قرمزپوشان اهوازی در 9 بازی پایانی نیم‌فصل نخست تنها 2 توانستند پیروز شوند و تنها موفق شدند برابر آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به پیروزی برسند. در 7 مسابقه دیگر، شاگردان مارتینس فقط 3 امتیاز به‌دست آوردند تا نیم‌فصل نخست برای فولادی‌ها با کسب 15 امتیاز به پایان برسد.

سرمربی اسپانیایی فولاد هر 15 امتیاز قرمزپوشان در نیم‌فص نخست را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که در 11 مسابقه روی نیمکت این تیم نشست تا میانگین 1.36 امتیاز در کارنامه‌اش به‌ثبت برسد. پیش از شروع نیم‌فصل دوم، عصر پنجشنبه (نوزدهم بهمن‌ماه) فولادی‌ها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف چادرملو اردکان رفتند که برابر صدرنشین لیگ آزادگان شکست را پذیرفتند و با باخت لحظه‌آخری مقابل این تیم، خیلی زود پرونده فولادی‌ها در این تورنمنت بسته شد!

جلسه اضطراری بعد از حذف غیرمنتظره!

بهرام رضاییان که به تازگی در کسوت مدیرعامل فولاد خوزستان مشغول به فعالیت شده، بعد از حذف غیرمنتظره فولادی‌ها از جام حذفی به سرعت خواستار جلسه با مارتیس. باشگاه فولاد با اعلام خبر رسمی برگزاری جلسه میان رضاییان و مارتینس توضیح داد: «دقایقی بعد از پایان دیدار با چادرملو اردکان در جام حذفی که با شکست شاگردان ایگناسیو مارتینز همراه بود، بهرام رضاییان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد از این سرمربی اسپانیایی خواست در جلسه‌ای اضطراری شرکت کند. در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، رضاییان ضمن بیان ناراحتی مجموعه فولاد و هواداران از شکست اخیر، از مارتینز درباره ضعف‌های فنی تیم خوزستان توضیح خواست. مدیریت باشگاه فولاد با شنیدن نقطه نظرات مارتینز در این نشست تصمیم‌گیری درباره شرایط تیم را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد».

خوان ایگناسیو مارتنیس در مجموع 12 حضورش روی نیمکت فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی تنها 4 بار توانسته به پیروزی برسد و ثبت 5 شکست در کارنامه این سرمربی اسپانیایی باعث شده تا خیلی زود انتقادات علیه او به اوج خود برسد. هواداران فولاد از عملکرد سرمربی اسپانیایی تیم‌شان رضایت ندارند و گفته می‌شود که مدیریت باشگاه هم تمایل چندانی به ادامه همکاری با مارتینس ندارد تا او خیلی زود به روزهای پایانی‌اش در فوتبال ایران به پایان کارش برسد.

چهارشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار مارتینس؟

فولاد خوزستان در نخستین بازی‌اش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران باید روز چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه در خانه به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. گفته می‌شود که آینده کاری خوان ایگناسیو مارتینس در تیم فولاد به نتیجه قرمزپوشان در جدال با حریف سیرجانی بستگی دارد و این احتمال وجود دارد بعد از دوئل با گل‌گهر، تغییر دوباره‌ای در کادرفنی فولاد انجام شود. جالب آنکه گفته می‌شود ساکت الهامی گزینه اصلی جانشینی خوان ایگناسیو مارتنیس است و دور از ذهن نیست که سرمربی سابق مس رفسنجان بعد از عدم توافق با مدیران باشگاه صنعت‌نفت آبادان، در کسوت سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی شود؛ البته که مارتینس با شکست دادن گل‌گهر می‌تواند معادلات را به سود خود تغییر بدهد و خطر اخراج و برکناری را از خود دور کند!


برچسب ها