Image
ده روسی: باید رم شکست ناپذیر قدیم شویم

ده روسی: باید رم شکست ناپذیر قدیم شویم

دنیله ده روسی درمورد شرایط تیم رم صحبت کرد.

دنیله ده روسی از سه بازی ابتدایی خودش روی نیمکت آاس رم، سه پیروزی کسب کرده است. اسطوره باشگاه اما می داند که بازی با اینتر، داستان متفاوتی نسبت به سه بازی قبلی (مقابل ورونا، سالرنیتانا و کالیاری) دارد. شما در ادامه این مطلب، سخنان دنیله ده روسی پیش از جدال با تیم صدرنشین سری آ را می خوانید: 


اینتر شکست ناپذیر نیست

 به بازیکنان شجاع و قدرتمند احتیاج داریم و خوشبختانه تیم ما مملو از چنین بازیکنانی است. همه تیم های جهان قابل شکست دادن هستند و اینتر هم شکست ناپذیر نیست. آنها با هر متر و معیاری قوی ترین تیم سری آ هستند. سطح بازی ها بالا رفته نحوه آماده سازی متفاوتی برای این دیدار داریم. تیم قدرتمندی هستیم و توانایی ارائه یک بازی فوق العاده را داریم. 


جدال لوکاکو با تیم سابقش

 من سعی می کنم پدیده های احساسی را از پدیده های فوتبال تفکیک کنم. اگر او (لوکاکو) مانند دیدار با کالیاری بازی کند هم برای من کافی است، حتی اگر حریف قوی تر باشد. روملو دیگر 20 ساله نیست و می تواند با چنین شرایطی کنار بیاید. معمولا بازی کردن مقابل تیم سابق چالش سختی است. 

رم توانایی پیروزی مقابل اینتر را دارد

وقتی مقابل تیم های قوی بازی می کنید، احتمال شکست خوردن هم وجود دارد. اما ما خودمان هم تیم قدرتمندی هستیم و صبر کنید تا ببینید در بازی با تیم های قدرتمند، چه کارهایی از ما ساخته است. باید دوباره همان رمی شویم که در گذشته اینتر، میلان، یوونتوس و ناپولی را شکست داده است. قرار است مقابل 65 هزار تماشاگر خودی بازی کنیم و باید بدون ترس در زمین ظاهر شویم. شاید کمی در طول بازی اذیت شویم اما نباید وا بدهیم. می دانیم که توانایی پیروزی در این دیدار را داریم.  

برچسب ها