Image
وینگر غنایی به سپاهان پیوست

وینگر غنایی به سپاهان پیوست

عیسی عباس وینگر غنایی تیم فوتبال چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به سپاهان پیوست.

تیم فوتبال سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، در ادامه حضور خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی، موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد.


رسانه رسمی این باشگاه درخصوص خرید جدید خود نوشته است: با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.


عیسی عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان و همچنین تیم ملی امید غنا را دارد.


او در این فصل طی هفت بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته است برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا باید به مدت 6 ماه برای سپاهان بازی کند.


این بازیکن در فصل قبل یکی از مهره‌های کلیدی تیم چاوز بود و در 30 مسابقه برای این تیم به میدان رفت که حاصل آن پنج گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا بوده است.


طبق اعلام باشگاه سپاهان، این بازیکن به زودی به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود و طبیعتا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی برابر الهلال در دسترس ژوزه مورایس خواهد بود.


لازم به ذکر است که سپاهان برای تکمیل فهرست خود جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تا پایان امروز فرصت داشت که در نهایت قرارداد عیسی عباس را نهایی کرد.

برچسب ها