Image
یووه به دنبال کروس؟!

یووه به دنبال کروس؟!

برخی از واسطه‌های نزدیک به باشگاه یوونتوس سعی در ترغیب مدیران برای خرید تونی کروس دارند.

هافبک 34 ساله آلمانی وارد 6 ماه آخر قراردادش با باشگاه بزرگ اسپانیایی شده است و هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد در خانه 10 ساله خود نگرفته است. او بارها اعلام کرده است که اولیوتش ماندن و ادامه دادن در رئال است اما امکان دارد بنا به شرایط تصمیمات جدیدی برای سرنوشت خودش هم بگیرد و در را به روی گزینه‌های تازه نمی‌بندد. در این فصل، کروس در 30 بازی رئال مادرید 1972 دقیقه بازی کرده و در این مدت یک گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.


به گزارش گاتزتا دلو اسپورت برخی واسطه‌ها با یوونتوس تماس گرفتند تا تونی کروس، ستاره کهنه‌کار رئال مادرید، را برای انتقال تابستانی به این تیم پیشنهاد دهند.


یوونتوس در موقعیت مالی‌ای قرار ندارد که بتواند هزینه‌های سنگینی را صرف خریدهای جدید کند و انتظار می‌رود در تابستان در بازار بازیکن آزاد فعال باشد و سعی کند به دنبال فیلیپه اندرسون، وینگر لاتزیو برود. تئون کوپمینرس از آتالانتا هم یک هدف کلیدی برای تابستان است.


در هر صورت یوونتوس هنوز به این پیشنهادات واکنشی نشان نداده است و مذاکرات در حال حاضر جریان ندارد و بیانکونری‌ها هم از پیشنهاد تمدید یک ساله رئال مادرید روی میز کروس آگاه هستند و به همین دلیل تمرکز بیشتری روی قرارداد فیلیپه اندرسون دارند.

برچسب ها