Image
طارمی: به مردم ایران بی‌احترامی شد

طارمی: به مردم ایران بی‌احترامی شد

مهدی طارمی بعد از بازی در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.


مهدی طارمی پس از حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل قطر در نیمه نهایی عنوان کرد: الان شرایط طوری است که نباید راجع‌به یک‌سری مسائل صحبت کنیم؛ باید درباره این حرف بزنیم که ما آمده بودیم تا مردم و افرادی که داخل و خارج از کشور هوادار تیم ملی بودند را خوشحال کنیم.


او ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام دادیم و غیر از خوشحالی هم چیزی برای گفتن و توجیه این باخت نداریم. خیلی از شرایط وجود داشت که مردم ما در جریان آن هستند و باهوش هستند. شما هم باهوش هستید و می‌دانید چه اتفاقاتی برای تیم ملی افتاد.


مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: دم غیرت بچه‌ها گرم که در این مدت تلاش خودشان را کردند و ما هم غیر از عذرخواهی حرف دیگری نداریم.


طارمی درباره اینکه قبل از گل اول قطر روی او خطایی اتفاق افتاد یا نه، در اظهار نظری غیرمنتظره گفت: مباحث فوتبالی را ول کنید!


او در واکنش به اینکه دوباره به جام نزدیک بودند ولی به قهرمانی نرسیدند، ابراز کرد: همه چیز را شما (خبرنگاران) و مردم می‌دانید و باهوش هستید. خود ما هم می‌دانیم چه اتفاقی می‌توانست رقم بخورد تا این شرایط به وجود نیاید و به‌خاطر همین است که همه انقدر ناراحت هستند.


طارمی گفت: ما پتانسیل قهرمانی را داشتیم، اما اتفاقات فوتبالی برای ما نچرخید!


طارمی در پایان بازی درباره علت درگیری‌اش پس از دیدار با قطر عنوان کرد: آن اتفاقات حاشیه است. قطری‌ها در فوتبال بردند و به آنها تبریک گفتیم ولی اینکه بی‌احترامی کنند و «ایرانی اسمع» بگویند، درست نیست. این حرف را خودشان بر زبان‌ها انداختند و من هم به احترام ایرانی‌ها باید یک حرکتی انجام می‌دادم. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمت آن شادی و سمت دیگر غم است، اما باید احترام‌ها حفظ شود.


مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد: به مردم ایران بی‌احترامی شد و من هم واکنش نشان دادم. وگرنه به قطری‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم بهترین اتفاق برای آنها بیفتد.

برچسب ها