Image
یامگا: مبارزه تازه آغاز شده است

یامگا: مبارزه تازه آغاز شده است

کوین یامگا طی انتشار پستی در اینستاگرام از افرادی که نگران او بودند و به او کمک کردند تشکر کرد.

پس از آن مصدومیت سخت و دردناک، کوین یامگا فصل را از دست داد و طی هفته‌های اخیر بارها زیر تیغ جراحی رفته است. او برای ادامه روند درمانی خود، راهی پاریس شد اما پزشکان در فرانسه به او توصیه کردند تا به تهران بازگشته و زیر نظر پزشکان ایرانی کارش را پیش ببرد.


روز گذشته، این بازیکن یک بار دیگر مورد عمل جراحی طولانی مدتی قرار گرفت که بنا بر اعلام کادرپزشکی استقلال، این عمل موفقیت آمیز بوده است. حالا این بازیکن با انتشار پستی در اینستاگرام، از تمام کسانی که در این مدت پیگیر وضعیت او بودند، تشکر کرده است.


یامگا در این پست نوشته است:


   از خدا، همسرم، خانواده‌ام، از همه پزشکان شگفت انگیز درگیر در این ماجرا، دکتر زارع، دکتر متگه، از بیمارستان چشم پزشکی و تک تک افراد دوست داشتنی که در آنجا کار می‌کنند، از باشگاه استقلال و رئیس باشگاه علی خطیر که من را در بهترین شرایط قرار داد تا روند بهبودی را طی کنم، از مربی‌ام جواد نکونام و تمام کادر فنی که همیشه از من حمایت می‌کنند، از پدرم ناسولا که هر روز در بیمارستان همراه من بود، از دوستانم، برادرانم در تیمم، از هواداران عزیز استقلال، از سفارت ایران در پاریس، از همه فوتبالی‌های ایرانی اعم از باشگاه‌ها، هواداران، مربیان، بازیکنان، رسانه‌ها و هر کسی که نشان داد که داشتن قلب خوب و سلامت، از هر رنگ پیراهن، رقابت یا ملیت مهمتر است؛


   از ته قلبم می‌خواهم بگویم از شما متشکرم.


   از شما برای همه پیام‌های زیبا، برای همه حمایت‌هایی که از من کردید، برای همه عشقی که دریافت کردم، سپاسگزارم.


   این کشور همیشه از نظر من بسیار خاص خواهد ماند.


   کاری که در سخت‌ترین لحظه زندگی حرفه‌ایم برای من انجام دادید، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و هرگز فراموش نخواهد شد.


   این مبارزه ادامه دارد، تازه آغاز شده.

   به زودی در زمین بازی شما را می‌بینیم.

برچسب ها