Image
کلینزمن از تیم راضی است

کلینزمن از تیم راضی است

کلینزمن: به امید برد جام هستیم ، کره درسخت ترین گروه بود .

دیدار تیم‌های کره جنوبی و استرالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری 2-1 کره به پایان رسید. کره‌ای ها مشابه با تقابل دور گذشته مقابل عربستان، امشب نیز در آخرین ثانیه‌ها به بازی بازگشتند و در نهایت به شکلی دراماتیک به جمع 4 تیم برتر جام راه یافتند. کره جنوبی در نیمه‌نهایی به مصاف اردن، تیمی که در مرحله گروهی مقابل آن متوقف شد می‌رود. یورگن کلینزمان در مصاحبه بعد از بازی با استرالیا، به تمجید از شخصیت شاگردانش پرداخت و رویارویی دوباره با اردن را دشوار توصیف کرد. سرمربی آلمانی گفت:


   یک بازی سخت دیگر، اما در نهایت توانستید پیروز شوید


   واضح است که برای هر دو تیم بازی بسیار سختی بود. هم ما و هم استرالیا هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم. توانستیم بازی را به نفع خودمان برگردانیم. پنالتی لحظه آخری و در ادامه ضربه آزاد تماشایی سونی (سون هیونگ مین) ما را به نیمه‌نهایی فرستاد. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. انتظار داشتیم مسیرمان این‌گونه طی شود. به این تیم و به بازیکنانم بسیار افتخار می‌‌کنم. حال ما در نیمه‌نهایی هستیم و یک بازی سخت دیگر در انتظار ما است.


   بازی بعدی تیم شما با اردن است


   بله، از دیدار با اردن تجربه کسب کردیم. آن‌ها بازی بسیار بسیار خوبی مقابل ما انجام دادند؛ اما ما اکنون عطش و اشتیاق داریم. مشتاقیم به فینال برسیم. تا بدینجای جام بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، اما ما کاملاً باور داشتیم و داریم که می‌توانیم در این مسیر پیش برویم.


    این سومین یا چهارمین بازی در این جام است که حریف با گل اول به شما تلنگر می‌زند


   بله (با خنده). و بازگشت به بازی شخصیت تیم ما را نشان می‌دهد. کار کردن با این بازیکنان هیجان‌انگیز است و ما این رویا را داریم که پیش برویم و قهرمان این جام شویم.


   سوال آخر. درباره بازی با اردن حرفی دارید؟


   همان‌طور که گفتم آن‌ها بازی بسیار خوبی مقابل ما انجام دادند. شکست دادن اردن کار بسیار سختی است. انتظار یک دیدار سخت دیگر را می‌کشیم و به آن‌ها بسیار احترام می‌گذاریم. شاید حضور ما و اردن در نیمه‌نهایی نشان می‌دهد که این گروه، سخت‌ترین گروه جام بود. حال ما آن‌ها را بار دیگر ملاقات می‌کنیم و برای رسیدن به فینال گرسنه‌ایم.

برچسب ها