Image
پشیمانی منچستر از بد رفتاری با گرینوود

پشیمانی منچستر از بد رفتاری با گرینوود

یکی از اهداف منچستری ها در تابستان آینده بازگرداندن میسون گرینوود به خانه است.

بعد از 2 سال دوری از فوتبال، بازیکن 22 ساله آکادمی یونایتد به‌مرور عملکردی خیره‌کننده را از خود به‌جای گذاشته و در ختافه موفق به ثبت 6 گل و 4 پاس‌گل برای تیم اسپانیایی شده. او هنوز به آمادگی کامل خودش دست پیدا نکرده، با این حال عملکرد او در گلزنی و تاثیر‌گذاری در کشور و تیمی که حتی زبان رسمی آنها را بلد نیست، بسیار خوب بوده و این باعث شده تا مدیریت جدید علاقه‌مند به حضور مجدد او در انگلیس و منچستریونایتد باشند.

تیم راتکلیف قبل از ورود و در زمان احتمال کسب مالکیت، این استعداد آکادمی را زیرنظر داشته‌اند و در بررسی‌های انجام شده، نظر جامعه و رسانه‌ها نسبت به این مهاجم تغییر کرده. گرینوود در اسپانیا بدون هیچ مشکلی بازی می‌کند و حضور او در فوتبال اروپا دوباره به شرایط قبل از جریانات اخلاقی او بازگشته است. او دوباره همراه همسر خود زندگی می‌کند و داشتن فرزند، رابطه عاطفی آنها را ترمیم کرده است. این باعث شده تا جامعه فمنیسم و رسانه‌های انگلیسی دوباره به‌خوبی از او یاد می‌کنند و بازگشتش را از زندگی قبلی و پشیمانی‌اش را درک کرده‌اند. موضوعات اخیر، مدیریت جدید را به بازگرداندن گرینوود علاقه‌مند کرده و هدف اصلی مدیران را مشخص کرده است.

2 گزینه اصلی تصمیم‌گیری

میسون گرینوود تا پایان فصل بعدی فوتبال یعنی جولای 2025 با منچستریونایتد قرارداد رسمی دارد و گزینه‌ تمدید برای یک سال هم برای باشگاه می‌تواند فعال شود. قرارداد بال و مهاجم منچستری به مدیران اجازه می‌دهد حداقل بتوانند 2 سال را از این بازیکن در ترکیب استفاده کنند و به گفته برخی منابع، گرینوود در صورت داشتن مجوز برای حضور دوباره در تیم، علاقه‌مند به تمدید قرارداد است. اگر مدیریت جدید بخواهد این بازیکن را بازگرداند، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. میسون گرینوود در بازه تعطیلات سال نوی میلادی به منچستر آمده بود و برخی منابع اعلام کردند او و اینئوس جلسات محرمانه‌ای اشته‌اند.

دیگر موردی که مدیران به آن فکر می‌کنند فروش قطعی گرینوود است. او نشان داده اگر در تیمی بزرگ باشد، می‌تواند به گلزن اصلی آن باشگاه تبدیل شود. تیم‌های اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی به جذب میسون علاقه‌مند هستند و منچستریونایتد فکر می‌کند فروش او با قیمت بین 60 الی 70 میلیون پوند با توجه به سن و قابلیت‌های گرینوود دور از ذهن نخواهد بود. این بودجه می‌تواند یونایتد را برای خریدهای فصل بعدی آماده کند و کمک بزرگی برای ترکیب باشگاه باشد.