Image
بمب جواهر میلانی ها در کجا منفجر میشود؟

بمب جواهر میلانی ها در کجا منفجر میشود؟

گمانه زنی ها در مورد رافائل لیائو ادامه دارد و مشتریان ثروتمندی برای او به صف کشیدند.

میلان در این روزهای دوری از صدر و ادعای قهرمانی یک دلگرمی بزرگ دارد. آنها، رافائل لیائو را در ترکیب خود می‌بینند؛ ستاره‌ای که خودش می‌گوید اگر روی گلزنی تمرکز کند به رکوردهای رونالدو می‌رسد و حتی همین حالا هر چند تمرکزش فقط روی گلزنی نیست هم عصای دست استفانو پیولی است. این عصای دست و دلگرمی بزرگ اما مورد توجه مشتریان بزرگی قرار گرفته و آنها این بار به طور جدی وارد کارزار خرید لیائو شده‌اند. مشتریان او با سرمایه‌های خاورمیانه‌ای متمول شده‌اند و اگر انتقال لیائو به سمت آنها انجام شود، باز هم سوال بزرگ هواداران میلان مطرح خواهد شد؛ چرا یکی از این سرمایه‌دارهای خاورمیانه‌ای تمایلی برای خرید و سرمایه‌گذاری در میلان نشان نمی‌دهد؟

نیوکاسل؛ خشم و ثروت

نتایج این فصل تیم ادی هاو به درخشانی نتایج فصل گذشته آنها نیست. سهمیه لیگ قهرمانان فعلا از دسترس نیوکاسل دور شده و این تیم ممکن است در دومین فصل کامل مالکیت جدید با تنزل جایگاه در جدول مواجه شود؛ اتفاقی که به هیچ وجه باب میل مالکان ثروتمند باشگاه نیست و یک تیتر ترسناک را برای رقبا به همراه داشته است. گزارش شده نیوکاسل برای تابستان آینده می‌خواهد بزرگ‌ترین پنجره نقل و انتقالاتی خودش از زمان روی کار آمدن مالکان جدید را رقم بزند و این یعنی قرار است پول‌های زیادی برای خرید ستاره‌های زیادی خرج شود. خشم مالکان متمول از نتایج این فصل تیم انگلیسی می‌تواند بازار جابه‌جایی بازیکنان را با یک خرید بزرگ مواجه کند و آنها طمانینه و دست به عصا خریدن را کنار بگذارند. این نیوکاسل خشمگین و ثروتمند از مشتریان جدی رافائل لیائو است. ستاره پرتغالی در تیم انگلیسی شاید چند برابر دستمزدش در میلان را دریافت کند و با رقابت در لیگ برتر از نظر شخصیت مورد توجه و تمرکز رسانه‌ای هم در رده بالاتری قرار بگیرد. او می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی نیوکاسل باشد و در این تیم تبدیل به مهم‌ترین بازیکن خط حمله شود. هم به لحاظ مالی، هم از نظر لیگ مقصد و هم از لحاظ جایگاه در تیم، نیوکاسل یک ایده جذاب برای ستاره‌ای مثل لیائو خواهد بود. اگر عزم کلاغ‌ها برای خرید ستاره میلان جدی باشد، مقاومت در مقابل پیشنهاد آنها برای روسونری سخت به نظر می‌رسد.

پاری‌سن ژرمن؛ جای خالی امباپه

روزی نیست که خبر یا شایعه‌ای در مورد جدایی کیلیان امباپه روی خروجی رسانه‌های فوتبالی قرار نگیرد. پاریسی‌ها هم رفتنی بودن فوق ستاره خود را پذیرفته‌اند و به فکر پیدا کردن جانشین برای او هستند. رافائل لیائو به خاطر سبک بازی و توانایی‌های تکنیکی و مهارت در باز کردن دروازه‌ها تبدیل به یکی از گزینه‌های این جانشینی شده و پاریس هم با مالک قطری‌اش قدرت خرید ستاره روسونری را دارد. پیوستن به پاری‌سن ژرمن و بازی در لیگ فرانسه شاید به اندازه رقابت در سری‌آ جذاب نباشد اما او در این تیم فرانسوی می‌تواند دستمزد بالا و جایگاهی به اندازه امباپه را برای خودش رقم بزند. پاریس هم مشتری لیائو است و باز هم شاهد رقابت عربستان و قطر برای کسب افتخار در فوتبال باشگاهی اروپا هستیم.

تعصب یا جدایی

تماشای بازی‌های او در میلان یکی از دلخوشی‌های سکونشینان سن‌سیرو در روزهایی است که میلان دستش به جام نمی‌رسد. رافائل لیائو برای پیراهن روسونری با عشق به میدان می‌رود و همین عشق، تماشای او را در پیراهن میلان برای میلانی‌ها جذاب می‌کند. برخی معتقدند او میلان را دوست دارد و از این تیم جدا نخواهد شد. با این حال مشتریانی که نزدیک شده‌اند با قدرت خرید بالا می‌توانند هم باشگاه را برای از دست دادن لیائو و هم این بازیکن را برای پیوستن به پروژه خود متقاعد کنند. در این نقطه حساس باید منتظر باشیم و ببینیم نسل بازیکنان متعصب هنوز هم نماینده‌ای دارد و لیائو درخشش لوگوی میلان روی پیراهنش را به دستمزدهای بالا ترجیح خواهد داد یا خیر! اگر با وجود پیشنهاد اغواکننده تیم‌های ثروتمندی مثل نیوکاسل و پاری‌سن ژرمن به رافائل لیائو، بعد از تابستان آینده هم این بازیکن را در ترکیب میلان ببینیم، او تبدیل به چهره محبوب سن‌سیرو خواهد شد و مسیر اسطوره شدن در این باشگاه را در پیش خواهد گرفت. در غیر این صورت هواداران قرمزهای شهر میلان باز هم حسرت در اختیار داشتن مالکانی دست و دلباز و ثروتمند، شبیه کسانی که در لیگ برتر انگلیس سرمایه‌گذاری می‌کنند را بیش از گذشته حس می‌کنند و جای خالی لیائو دست پیولی را هم برای فصل آینده تنگ‌تر می‌کند. لیائو می‌تواند در هر 2 صورت بمب خبری تابستان پیش رو باشد. با انتقالش تبدیل به ستاره تیم‌های شاخص خواهد شد و با ماندنش هم اسطوره میلانی‌ها نام می‌گیرد.

برچسب ها