Image
خوش‌شانسی رئال مادرید !

خوش‌شانسی رئال مادرید !

تیبو کورتوا برای لیگ قهرمانان باز می‌گردد .

کورتوا در فاصله دو روز تا شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا در تمرینات رئال مادرید دچار پارگی رباط صلیبی شد و چاره‌ای جز این که تحت عمل جراحی قرار بگیرد نداشت.


این بازیکن از همان زمان تا به حال روند درمانش را با دقت طی کرده است و در حالی که گفته می‌شد به احتمال بسیار زیاد فصل را از دست خواهد داد و باید منتظر حضور در میدان در فصل آینده باشد، حالا اخبار خوشحال‌کننده‌ای از او به گوش می‌رسد.


رادیو کوپه خبر داده است که روند آماده‌سازی کورتوا بسیار خوب و بهتر از حد انتظار پیش رفته و این ستاره بلژیکی آماده است تا زودتر از موعدی که پیش از این برای او تعیین شده بود بار دیگر به ترکیب رئال مادرید برگردد و در دروازه این تیم حضور داشته باشد.


گفته می‌شود در صورتی که شاگردان کارلو آنچلوتی بتوانند از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان عبور کنند و به مرحله یک چهارم نهایی برسند، این بازیکن می‌تواند حتی در لیگ قهرمانان این فصل هم به میدان برود.


این خبر بسیار خوبی برای این تیم است که در این فصل با مشکلات بسیاری در این زمینه روبرو بوده و عملکرد نه چندان خوب آندری لونین و کپا آریسابالاگا که هر دو اشتباهاتی در دروازده داشته‌اند مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است.