Image
نیمکت نشینی توخل تا پایان فصل

نیمکت نشینی توخل تا پایان فصل

مدیران بایرن تصمیم گرفته‌اند که تا پایان فصل توماس توخل را نگه دارند.

شکست مقابل لایپزیش در فینال سوپرکاپ، حذف از دی‌اف‌بی پوکال مقابل تیم دسته سومی زاربروکن، شکست بد موقع مقابل وردربرمن و ایجاد فاصله هفت امتیازی با بایرلورکوزن در کنار نمایش‌های خسته‌کننده درون زمین، همه باعث شده‌اند تا توماس توخل بابت عملکردش در بایرن مونیخ مدام مورد انتقاد قرار بگیرد و اکنون نیز تحت فشار زیادی قرار داشته باشد.



به گزارش توربن هوفمان و کری هاو از اسکای آلمان؛ سران بایرن مونیخ می‌خواهند توماس توخل تا پایان فصل روی نیمکت باشد و در حال حاضر، اخراج مربی موضوعی برای آن‌ها نیست.


با این حال، رابطه بین افراد مسئول و توخل در بهترین حالت خودش نیست. صحبت‌های اخیر توخل درباره تفاوت بین عملکرد بازیکنان در تمرینات و بازی‌ها با انتقاداتی در سلسله مراتب باشگاه مواجه شده است.


هر چند مدیران بایرنی همچنان به ویژگی‌های توخل به عنوان یک مربی خوش فکر، اعتقاد دارند. توخل همچنین با کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ، رابطه خوبی با یکدیگر دارند.


با این حال درباره تیم، بعضی بازیکنان ناراضی هستند که چندان با توخل احساس نزدیکی نمی‌کنند و دوست دارند ارتباط بهتری با مربی‌شان داشته باشند. هر چند از دیدگاه فنی، اکثریت تیم هنوز به او و ایده‌هایش اعتماد دارند.


ژابی آلونسو گزینه جالبی برای سران بایرن مونیخ است و در صورتی که توخل پس از اتمام فصل جاری روی نیمکت نباشد، آن‌ها با دقت پیشرفت آلونسو را زیر نظر دارند. هر چند این موضوع هنوز جدی نیست زیرا بایرنی‌ها به توخل اعتماد دارند.

برچسب ها