Image
حسن روشن: بازیکنان ما بهتر از بقیه هستند

حسن روشن: بازیکنان ما بهتر از بقیه هستند

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد مصاف ایران و امارات صحبت کرد.

حسن روشن، پیشکسوت تیم ملی فوتبال که اکنون در دوحه حضور دارد قبل از بازی تیم ملی با امارات، اظهار کرد:


 نزدیکی مسابقات انتخابی جام‌جهانی و جام ملت‌ها سبب شده تا برخی تیم‌ها مانند ژاپن، استرالیا، عربستان و ... با تیم‌های جوان شده‌ای به قطر بیایند. امارات هم آن تیم سابق نیست اما ما نباید به این مسائل توجه کنیم. هر تیمی در یک تورنمنت که شرکت می‌کند روز بد هم دارد و خوشحالیم که در روز ضعیف‌مان توانستیم برابر هنگ‌کنگ پیروز شویم. تیم وضعیت خوبی دارد و باید امروز نمایش خوبی داشته باشد و یک برد خوب را به دست بیاورد.  


روشن درباره اینکه برخلاف سایر مدعیان، فشار زیادی برای قهرمانی روی ایران وجود دارد، اظهار کرد:


 مدعیان دیگر چون در دوره‌های گذشته قهرمان شده‌اند، فشار زیادی روی آنها نیست اما تیم ایران چند دهه است که قهرمان نشده و حساسیت روی تیم ما بیشتر است. تیم ملی البته نسبت به تیم‌های دیگر مسن‌تر است و تیم‌های دیگر تغییر نسل داده‌اند. با این حال ایران هم فاکتورهایی دارد که سبب شده به این تیم امیدوار باشیم. به بازیکنان گفتم که خودتان باشید و معتقدم که اگر به مقایسه تک به تک باشد، بازیکنان ما از بقیه بهتر هستند.  


پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه تیم‌های آسیایی آگاهانه‌تر و با انجام بازی‌های تدارکاتی خوب وارد مسابقات شده‌اند، افزود:


 با این حال تیم ایران بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام نداده و هنوز آن شناخت کافی از بازیکنان به دست نیامده است.  

روشن درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به سطح مسابقات، تیمی از پیش برنده نیست، تصریح کرد:


 ژاپن و کره نگاهی تدارکاتی به جام ملت‌ها دارند و بیشتر خودشان را برای جام‌جهانی آماده می‌کنند اما نتایج قابل پیش‌بینی نیست و دیدید که تاجیکستان در اولین حضورش راهی مرحله حذفی شد. با تمام این موارد معتقدم که تیم ملی در بازی امروز اگر بازیکنان خودشان باشند، می‌توانند با دو یا سه گل به پیروزی برسد.

برچسب ها