Image
ژاوی: شروع سختی در پیش داریم

ژاوی: شروع سختی در پیش داریم

ژاوی، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از مصاف با رئال بتیس صحبت کرد.

بارسلونا فردا شب در لالیگا به مصاف رئال بتیس می رود. ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. ژاوی در ابتدا در مورد رئال بتیس گفت:


 فردا شروع سختی در پیش داریم. آن ها در خانه شکست نخورده اند. نیم فصل دوم را با شور و اشتیاق زیادی آغاز می کنیم و می دانیم که با ژیرونا و رئال مادرید اختلاف امتیاز داریم اما می توانیم به رقابت بازگردیم. دیدن بارسایی که خوب بازی می کند و پیروز می شود، بهترین سناریو است. در خط دفاعی ما بسیار خوب هستیم، در پرس از بالا نیز همین طور. توپ ها را ریکاوری می کنیم و استراتژی خوبی داریم. مسئله پاس آخر است اما ما بازیکنان بسیار جوانی داریم. همه چیز زمان می برد.


تقابل با اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری؟

 بازی در سن مامس بسیار سخت خواهد بود. این رقیبی بود که ما نمی خواستیم به آن برخورد کنیم و در زمین آن ها بازی کنیم. اما قدم به قدم، اول باید مقابل بتیس پیروز شویم. باید دوباره در لالیگا پیروز شویم. دو دفعه قبلی که در دیداری حذفی در سن مامس بازی کردیم، آن ها ما را حذف کردند و امیدواریم این دفعه فرق داشته باشد. آن ها یکی از روی فرم ترین تیم ها هستند.


لالیگا اولویت شماست؟

 نمی توانیم هیچ رقابتی را نادیده بگیریم. باید برای تمام جام هایی که در آن ها شانس قهرمانی داریم، بجنگیم. باید بازی خود را بهبود دهیم و با نمایشی متقاعدکننده پیروز شویم. سه جام بسیار مهم مانده و می خواهیم تا پایان بجنگیم. معتقدیم که می توانیم اختلاف 6 یا 7 امتیازی در لالیگا را جبران کنیم.


ژائو کانسلو؟

 حضور او در بازی فردا سخت خواهد بود اما نسبت به حضورش در کوپا دل ری خوش بینم. او تلاشش را کرد اما درد دارد.


ویتور روکه؟ 

 او مصدوم نبود، فقط اندکی درد داشت. در بازی قبلی او بسیار خوب و سریع بود. او کاملاً آماده است و بازیکنی است که می تواند چیزهای زیادی به ما اضافه کند.

مثلث دی یونگ، پدری و گوندوعان؟

 خیلی کم این سه بازیکن را کنار هم داشته ایم و عدم تداوم آن ها در کنار هم کمی تاثیر منفی داشته است.


فران تورس؟

 فران نشان داده که یک فوتبالیست با ذهنیت قوی چگونه است. برای بازی در بارسا به ذهنیتی قوی نیاز دارید. گاهی شرایط باعث می شود حس کنید بی ارزش یا ضعیف هستید. این بارسا است. او هشت گل زده و مثبت بین است. او نشان دهنده این است که یک بازیکن بارسا باید چگونه باشد.

احتمال کسب سه جام؟

 بله عمیقاً به آن باور دارم. پیروزی تضمین شده نیست. باشگاه های زیادی هستند که سال های زیادی است که قهرمان نشده اند.


رونالد آرائوخو؟

 پست اصلی او دفاع وسط است اما با توجه به شرایط تیم در هر پستی که لازم بوده به ما کمک کرده است. با او صحبت کردم و او از من خواست تا به عنوان وینگ بک بازی کند. او احساس راحتی می کند.


پائو کوبراسی؟

 برای بازی فردا و هر روز دیگری او آماده است. او با شخصیت فوق العاده ای بازی کرد و بسیار خوب بود. امیدهای زیادی در مورد او داریم. پائو بسیار جوان است اما باور داریم که آماده است.