Image
 علی علیپور دوباره غایب در ترکیب ژیل وینسته

علی علیپور دوباره غایب در ترکیب ژیل وینسته

علی علیپور برای چهارمین بار در لیست تیم اش غایب است !

علی علیپور پس از اینکه 10 ماه بخاطر آسیب دیدگی از میادین دور بود و رقابت‌های باشگاهی و ملی را از دست داد، سیزدهم آذرماه دوباره شرایط بازی را به دست آورد و حضور کوتاه مدت در دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون داشت و پس از آن هم دو بار در ترکیب قرار گرفت ولی دوباره با مصدومیت مواجه شده است.


مهاجم سابق پرسپولیس پس از دیدار مقابل اسپورتینگ، در دو مسابقه پیاپی برابر موریرنسی و آروکا در ترکیب ژیل ویسنته قرار گرفت، اما بخاطر آسیب دیدگی یک ماه است دوباره از میادین فاصله گرفته و نمی‌تواند بازی کند.


علی علیپور پس از غیبت در سه مسابقه پیاپی مقابل بوآویشتا، فارنسی و آمارانته، در بازی یکشنبه شب مقابل استرلا هم جزو فهرست تیمش نبود تا مشخص شود دوباره اسیر یک آسیب دیدگی دردناک شده که او را از میادین دور کرده است.


مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال فقط 3 بار فرصت بازی به دست آورده، امیدوار است دوباره مصدومیتش طولانی نشود و بتواند به ترکیب و خط حمله تیمش برگردد.


علیپور فصل گذشته 15 بازی برای ژیل ویسنته انجام داد که دو گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند و یک پاس گل داد، اما آسیب دیدگی اجازه نداد آمار او بهبود پیدا کرده و حالا هم دوباره با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.