Image
تیم فلسطین امیدوار به صعود به مرحله حذفی

تیم فلسطین امیدوار به صعود به مرحله حذفی

اظهار نظر کاپیتان فلسطین بعد از باخت

مصعب البطاط پس از حضور 90 دقیقه‌ای مقابل تیم ملی ایران به شکست فلسطین اشاره کرد و گفت: مسابقه دشواری داشتیم و باخت سنگینی رقم خورد ولی باید بگویم که تیم ایران بدون شک یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در آسیا به شمار می رود و تیم ما هم اهداف کاملا متفاوت نسبت به ایران دارد.


او یادآور شد: در دیدار مقابل ایران اشتباهات زیادی انجام دادیم که باید از آنها درس بگیریم و باید روی این مسائل تمرکز کنیم و به نکات مثبت توجه کنیم.


کاپیتان تیم ملی فلسطین اضافه کرد: همه می‌دانند که هدف تیم ما صدرنشینی در مرحله گروهی یا قهرمانی در آسیا نیست و فقط می‌خواهیم به دور حذفی صعود کنیم و در همین راستا تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم تا موفق شویم.


البطاط با تاکید بر اینکه از شکست مقابل ایران درس گرفتیم، ابراز کرد: باید از نقاط ضعف و منفی درس بگیریم و روی نقاط قوت خودمان هم بیشتر کار کنیم. لازم است مسابقه با ایران را فراموش کنیم و تمرکزمان را به سمت مسابقه آینده مقابل امارات ببریم.


او به شانس صعودشان از دور گروهی هم اشاره کرد و گفت: در هر مسابقه باید با شرایط خاصی بازی کنیم و از الان نمی‌توان گفت چه نتایجی در دو دیدار بعدی داریم. امیدوارم بهتر از نمایش اول مقابل ایران کار کنیم و بهترین نتایج را به دست بیاوریم.