Image
ستاره برزیلی الکلاسیکو را از دست داد.

ستاره برزیلی الکلاسیکو را از دست داد.

تست های پزشکی که رافینیا روز جمعه انجام داد، تایید کردند که این بازیکن برزیلی از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیدگی دارد و بنابراین او در بازی فینال یکشنبه مقابل رئال مادرید غایب خواهد بود.

بارسا طی بیانیه ای گزارش داد که تصویربرداری مغناطیسی که امروز بعدازظهر در ریاض انجام شد، نتایج به دست آمده در اولین معاینه که شب گذشته در خارج از ورزشگاه اول و در دانشگاه ملک سعود انجام شد را تأیید کرد. بنابراین، این ستاره برزیلی در فینال سوپرجام یکشنبه مقابل رئال مادرید غایب خواهد بود، اما باشگاه، طبق معمول، زمان تخمینی دوری او از تیم را اعلام نکرد، زیرا این به روند بهبودی او بستگی دارد اما زمان بهبودی حدودی برای مصودمیت های این چنینی نزدیک به یک ماه است. بنابراین حضور او در بازی مقابل ناپولی هم در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.


رافینیا در نیمه اول بازی مقابل اوساسونا در نیمه نهایی سوپرجام در عضله دوسر ران پای چپ خود احساس ناراحتی کرد و حتی قبل از رسیدن به نیمه، در دقیقه 42 درخواست تعویض کرد. جانشین او لامینه یامال، گل دوم بارسا را به ثمر رساند.

این ملی پوش 27 ساله برزیلی بازیکن مهمی در تیم ژاوی هرناندز است زیرا او اولین گزینه سرمربی کاتالان برای پست وینگر راست است: او در 20 بازی این فصل در تیم حضور داشته است. حالا ژاوی باید از بین لامینه یامال و فران تورس یکی را برای پست او انتخاب کند.

برچسب ها