Image
من مربی پرافتخارترین تیم دنیا هستم

من مربی پرافتخارترین تیم دنیا هستم

دوریوال جونیور که به تازگی به عنوام سرمربی تیم ملی برزیل انتخاب شده است، درباره شرایط این تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

فدراسیون فوتبال برزیل روز گذشته اعلام کرد که جونیور رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده و از این پس هدایت آنها را برعهده خواهد داشت.


مدیران فوتبال برزیل امیدوار بودند که کارلو آنچلوتی پس از پایان قراردادش با رئال مادرید در انتهای فصل جاری راهی این تیم شود، اما امضای قرارداد جدید او با این باشگاه باعث شد که تصمیم به قطع همکاری با فرناندو دینیز که به طور موقت هدایت این تیم را برعهده داشت بگیرند.


آنها به دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی بودند که بتواند شرایط را برای آنها تغییر دهد و مهارت کسب نتیجه در کوپا آمه‌ریکای 2024 را هم داشته باشد و در نهایت تصمیم گرفتند جونیور که سابقه مربیگری در بسیاری از تیم‌های بزرگ این کشور را دارد انتخاب کنند.


سرمربی جدید تیم ملی برزیل در نشست خبری بامداد امروز به خبرنگاران گفت: «من اینجا هستم تا هدایت پرافتخارترین تیم دنیا را برعهده داشته باشم، تیمی که الهام‌بخش افراد بسیاری در سراسر دنیا بوده است. و قهرمانی و پیروزی دوباره برای ما اجباری است. در حال حاضر در شرایط سختی هستیم اما تغییر سریع هیچ چیز غیرممکن نیست.»


این مربی 61 ساله در پاسخ به سوالی درباره نتایج ضعیف تیم ملی برزیل در چند بازی اخیر اظهار داشت: «نباید هیچ کسی را مقصر دانست. به هیچ نباید وارد چنین صحبت و بحث‌هایی شد. چیزی که از حالا به بعد به آن نیاز داریم این است که دنبال راه حلی مطمئن باشیم.


ما باید تیم ملی مطمئن و قدرتمندی را بسازیم که با تمام وجود به میدان برود و اعتبار برزیل را حفظ کند. فوتبال برزیل بسیار قدرتمند است و باید دوباره خودش را احیا کند. شرایط نمی‌تواند به همین شکل ادامه پیدا کند. باید به چشم درس عبرت به این وضعیت نگاه کنیم و راهی برای عبور و پیشروی پیدا کنیم.»


اولین حضور دوریوال روی نیمکت تیم ملی برزیل در تاریخ 23 مارس و دیدار دوستانه‌ای است که قرار است بین این تیم و تیم ملی انگلیس برگزار شود.