Image
کنایه های رئیس باشگاه اوساسونا به بارسلونا

کنایه های رئیس باشگاه اوساسونا به بارسلونا

فران کانال، رئیس باشگاه اوساسونا، پس از فاش شدن جایزه سوپرکاپ اسپانیا، از بارسلونا به‌خاطر معاملات مالی مبهم انتقاد کرد.

بعد از اینکه مشخص شد فینالیست‌های کوپا دل ری تنها 900 هزار یورو برای بازی در سوپرجام اسپانیا دریافت خواهند کرد، کانال به تخصیص بحث برانگیز پول به شرکت‌کنندگان مختلف در این رقابت چهار تیمه واکنش نشان داد. بارسلونا و رئال مادرید در صورت پیروزی می‌توانند تا 10 برابر بیشتر از اوساسونا درآمد داشته باشند.

کانال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بارسلونا، معاملات مالی آبی و اناری‌ها را مورد هدف قرار داد: "ما برای پول بیشتر گرفتن التماس نمی‌کنیم، سرمایه اجتماعی خاصی هم نداریم یا مثل رقیبمان از اهرم‌هایی در معاملات مالی (اشاره به پرونده نگریرا) استفاده نمی‌کنیم. ما به همه احترام می‌گذاریم، ما معتقدیم که رقابت برای ما در هر صورت عالی است. ما باشگاهی کوچک هستیم اما از نظر روحیه اینجا بزرگ‌ترینیم و همین ما را در جمع چهار تیم قرار داده است."

بارسا در سال‌های اخیر در سراسر فوتبال اسپانیا به دلیل معاملات مالی خود مورد انتقاد قرار گرفته است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، معروف است که از یک سری «اهرم‌ها» - معاملات مالی یواشکی - برای رهایی باشگاه از بحران مالی استفاده کرده است.

اوساسونا پس از صعود به فینال کوپا دل ری 2023، جایی که به رئال مادرید باخت، جایگاه خود را در سوپرجام رزرو کرد. آنها در حال حاضر دوازدهم لالیگا هستند.

برچسب ها