Image
سپاهان اولین حریف رسمی الهلال در ورزشگاه جدید

سپاهان اولین حریف رسمی الهلال در ورزشگاه جدید

اولین بازی رسمی الهلال در ورزشگاه تازه تاسیس خود احتمالاً مقابل سپاهان باشد.

مدتی هست که باشگاه الهلال عربستان در نظر دارد ورزشگاهی جدید برای خود بنا کند؛ ورزشگاهی که اولین بازی آبی‌های شهر ریاض در آن مقابل اینتر میامی و لیونل مسی خواهد بود تا این ورزشگاه تازه تاسیس و پرامکانات در حضور فوق ستاره فوتبال جهان افتتاح شود.

ورزشگاه جدید تیم متمول عربستانی ۴۰ هزار نفری است و از به‌روزترین امکانات بهره‌مند است و گفته می‌شود مرحله آخر آن یعنی پهن کردن چمن در حال انجام است.

نکته قابل توجه راجع به ساخت این ورزشگاه بازه زمانی چشمگیر ۶۰ روزه برای ساخت آن است که از استانداردهای هنری و فنی بین‌اللملی پیروی می‌کند و منطقه وسیعی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع را پوشش می‌دهد. مختصات ورزشگاه جدید سعودی‌ها با ارتفاع ۴۶ متر و طول ۱۰۵ متر و عرض ۶۸ متر است که دارای ۲۰ اتاق برای پذیرایی لوکس و کابینی است که می‌تواند حدود ۳۵۰ نفر را میزبانی کند.

اما شاید جالب باشد بدانید که اولین بازی رسمی الهلال در ورزشگاه مذکور که Kingdom Arena نامگذاری شده، ممکن است مقابل یک تیم ایرانی یعنی سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ موضوعی که می‌تواند یک سورپرایز ویژه برای ژوزه مورایس و طلایی‌پوشان تلقی شود.

با این حال باشگاه سپاهان خبر از برگزاری بازی در ورزشگاه قدیمی الهلال یعنی شاهزاده فیصل بن فهد داده ولی رسانه‌های عربستانی از برگزاری این مسابقه در ورزشگاه جدید خبر می‌دهند و باید دید خانه جدید غول عربستانی به بازی با سپاهان خواهد رسید یا نه.