Image
امباپه کلی دلیل برای تمدید کردن دارد!

امباپه کلی دلیل برای تمدید کردن دارد!

ناصر الخلیفی در مصاحبه جدیدش درباره دلایلی که امباپه باید با پاریسن ژرمن تمدید کند صحبت کرد.

ناصر الخلیفی دیروز دو مصاحبه با رسانه‌های فرانسوی انجام داد (با لوپاریزین و رادیو RMC) و در همه آنها درباره آینده امباپه صحبت کرد.


رئیس قطری در گفت‌وگو با لوپاریزین استدلال‌هایی را ارائه کرد که از نظر او ادامه پوشیدن پیراهن پی اس جی برای کیلیان غیرقابل انکار است. البته او در مورد پیشنهاد مالی اظهارنظر نکرد و گفت با ستاره فرانسوی توافق کلامی دارد و روی قول او حساب کرده است.


دلایل الخلیفی برای تمدید امباپه روشن هستند: «کیلیان اینجا همه دلایل ممکن برای ماندن را دارد، همه چیز. امروز طبق رده بندی یوفا چهارمین باشگاه اروپایی هستیم. ما خیلی بهتر از برخی باشگاه‌های تاریخی هستیم.»


الخلیفی البته می‌داند که تداوم حضور وینگر فرانسوی مستلزم یک پروژه ورزشی است که در آن فتح لیگ قهرمانان کلیدی است. افتخاری که هنوز پی اس جی به آن نرسیده است. او خوب می‌داند که قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان روی رنکینگ یوفا چندان تاثیر ندارد در حالی که برای هر بازیکن بزرگی قدرت یک تیم برای رسیدن به لیگ قهرمانان فاکتوری اساسی است.


از نظر الخلیفی داشتن مرکز تمرینی لوکس و حضور همیشگی در لیگ قهرمانان هم یک دلیل خوب برای تمدید هستند: «ما بهترین مرکز تمرینی جهان را داریم. بهترین مربی جهان برای ما کار می‌‍کند و هر سال در لیگ قهرمانان اروپا هستیم.»


ناصر الخلیفی همچنین اضافه کرد: «لیگ فوتبال فرانسه بسیار پیشرفت کرده است و خوشبینم کیلیان با ما تمدید کند.»


اکنون باید دید از نظر امباپه این دلایل برای ماندن و تمدید با پی اس جی کافی هستند یا خیر.