Image
الکی برای راتکلیف ذوق نکنید

الکی برای راتکلیف ذوق نکنید

نظرات بدبینانه ذوی کین در مورد مالک جدید یونایتد

راتکلیف حالا 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را در اختیار دارد و خانواده گلیزر اعلام کرده‌اند که تمامی تصمیمات فوتبالی بر عهده او خواهد بود. 

بسیاری از هواداران منچستریونایتد امیدوار هستند که او به عنوان یکی از طرفداران قدیمی و متعصب این تیم بتواند شرایط را در ماه‌های پیش رو برای آنها تغییر دهد و این باشگاه را بار دیگر به روزهای طلایی و درخشان قدیم برگرداند. 

اما به نظر نمی‌رسد که کین چندان با آنها موافق باشد و هنوز تردیدهای بسیاری درباره عملکرد این سرمایه‌گذار سرشناس بریتانیایی که دومین مرد ثروتمند این کشور هم به حساب می‌آید برای این اسطوره شیاطین سرخ وجود دارد. 


این ستاره سابق منچستریونایتد در گفت‌وگو با آ تی وی درباره راتکلیف اظهار داشت: «در هر حال امکان ندارد که شرایط بدتر از چیزی که در چند سال اخیر بوده است شود. همه چیز در زمینه تصمیم‌گیری، افرادی که آن بالا درباره خرید بازیکن تصمیم می‌گیرند، مبالغی که پرداخت می‌کنند و دستمزدهایی که می‌دهند بسیار بد بوده است. 

همه امیدوار هستند که تغییرات خوبی در پویایی و سبک کاری این باشگاه صورت بگیرد و نظرات و ایده‌های جدیدی وارد شود اما نباید زود خوشحال بود و این زمان است که همه چیز را مشخص خواهد کرد.»

برچسب ها