Image
چلسی و فرصت خوب برای قهرمانی لیگ کاپ

چلسی و فرصت خوب برای قهرمانی لیگ کاپ

چلسی برای ادامه ماجراجویی خود در مسابقات لیگ کاپ انگلیس به میدان خواهد رفت. آبی‌ها که با پیروزی مقابل نیوکاسل به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند، در دور رفت مهمان میدلزبرو خواهند بود. مائوریسیو پوچتینو در مورد این بازی گفت:

  • آخرین وضعیت مصدومان 

 خبر مثبتی وجود ندارد. با همان بازیکنان بازی قبل در نیمه نهایی لیگ کاپ به میدان می‌رویم. مصدومیت انکونکو ارتباطی به مشکل قبلی او ندارد. او از ناحیه لگن دچار آسیب‌دیدگی شده و ما به خاطر ۶ ماه گذشته ترجیح دادیم در مورد کریستوفر احتیاط کنیم. فردا بازی نخواهد کرد اما برای شنبه خواهیم دید. رابرت سانچز جراحی نمی‌کند. او روند درمانش را دنبال می‌کند تا تمرینات چمنش را آغاز کند. 

  • نیاز به مهاجم

 مثل همیشه در حال ارزیابی اسکواد چلسی هستیم. امروز و دیروز گفت‌وگویی با مالکان و مدیران ورزشی باشگاه داشتیم. از داشتن آرماندو برویا راضی هستم. گزینه‌های متفاوتی در خط حمله داریم اما لاین دوم تیم نیز باید در گلزنی مشارکت کنند. از اسکوادی که داریم راضی هستیم. اگر خبری در مورد خرید بازیکن باشد به اطلاع شما خواهیم رساند. 

  • گفت‌وگو با مدیران چلسی پیرامون نقل و انتقالات

 واقعا خوب پیش رفت. رابطه خوبی داریم و همه چیز به خوبی در جریان است. گفت‌وگوی عادی بود، اگر خبری باشد اطلاع‌رسانی می‌کنیم. 

  • برای خرید بازیکن الزامی به فروش نیست

 برای خرید بازیکن نیازی به این کار نیست. شایعات متعددی پیرامون چلسی وجود دارد. مالکین باشگاه در دیدار با من چنین چیزی را نگفتند. 

  •  تاثیر قهرمانی لیگ کاپ در پروژه چلسی

 البته که پیروزی این رقابت‌ها برای ما اعتبار دارد. شاید برخی‌ها نظر و دید متفاوتی داشته باشند اما ما به کسب نتیجه نیاز داریم. برای چلسی پیروزی بسیار مهم است چون تاریخ این باشگاه در پیروزی و کسب جام خلاصه می‌شود. فرصت خوبی برای قهرمانی داریم. با بازیکنان در مورد عملکرد خوبی مقابل میدلزبرو صحبت کرده‌ایم. بدون توجه به بازی برگشت باید فردا پیروز شویم. 

برچسب ها