Image
پاسخ ستاره‌ اینتر به تهدید به مرگ!

پاسخ ستاره‌ اینتر به تهدید به مرگ!

فدریکو دی‌مارکو، ستاره اینتر، بعد از بازی جنجالی اینتر مقابل هلاس ورونا که با پیروزی 2-1 نراتزوری همراه شد در شبکه‌های مجازی به مرگ تهدید شد.

 اینتر موفق شد در یک بازی جنجالی 2-1 هلاس ورونا را شکست دهد. بازی در دقیقه 90+10 در آستانه تساوی 2-2 قرار داشت چراکه متئو دارمیان، مدافع اینتر، جان جاکومو مانیانی را در محوطه جریمه سرنگون کرد. توماس آنری، مهاجم ورونا، پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به آسمان فرستاد.


دی‌مارکو که قبلا در ورونا توپ می‌زده بعد از اینکه پنالتی همبازی سابقش به اوت رفت خوشحالی عجیبی کرد که باعث شد بعد از بازی طرفداران تیم شکست خورده به شبکه‌های اجتماعی هجوم ببرند و حتی او را به مرگ تهدید کنند. به طوری که او در اینستاگرام خود ناچار به ارائه توضیحاتی شد: "من جشن گرفتم؟ بله جشن گرفتم و خیلی هم شدید این کار را کردم. اما بدون توهین به کسی و بدون حرکات زشت، فقط برای پیروزی تیمم خوشحال بودم.


ورزش به این دلیل فوق العاده است. متاسفانه نسبت به کسانی که در طرف مقابل هستند ممکن است واکنش‌ها شدید و ظالمانه به نظر برسند و متاسفم اگر این شادی غریزی در مقابل توماس آنری که به تازگی یک پنالتی را از دست داده بود، بروز کرد و من جلوی او جشن گرفتم. این رفتاری غریزی بود، صادقانه می‌گویم.


برخی ممکن است بگویند این کار خوبی نبود و احتمالاً حق با آنهاست، اما من نمی‌خواستم به کسی توهین کنم. در واقع بعد سوت پایان، قبل از اینکه هم تیمی‌هایم را در آغوش بگیرم، رفتم تا او را در آغوش بگیرم. من در رختکن با همه هم تیمی‌های سابقم همین کار را کردم.


چون این ورزش است. ما می‌بریم، می‌بازیم، جشن می‌گیریم، گریه می‌کنیم و در پایان همه چیز همدیگر را در آغوش می‌گیریم. به کسانی که مرا تهدید می‌کنند و به کسانی که اخلاق مرا زیر سوال می‌برند می‌گویم همه کارهایی را که در زمین انجام می‌دهم تماشا کنند، نه فقط آنچه را که دوست دارند برای انتقاد از من ببینند. متشکرم!"

برچسب ها