Image
 بارسلونا توانایی خریدن بازیکن ندارد!

بارسلونا توانایی خریدن بازیکن ندارد!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، اعتراف می‌کند باشگاهش نمی‌تواند در ژانویه بازیکن بخرد.

بارسلونا فردا در کوپا دل ری به مصاف بارباسترو خواهد رفت. این تیم امید دارد با شکست حریف گمنامش به نوار سه پیروزی پیاپی در بازی های رسمی برگردد که از سپتامبر موفق به انجام آن نشده است. ژاوی در نشست خبری قبل از این دیدار در مورد وضعیت تیمش به خبرنگاران توضیح داد


دیدار فردا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

"نکته مهم فردا این است که به حریفان خود احترام بگذاریم. اگر فکر می‌کنیم بازی ساده و آسان خواهد بود، اشتباه است. بارباسترو ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. آنها یک تیم دسته 1 را حذف کردند، فردا در ورزشگاه جو فوق العاده‌ای وجود خواهد داشت. این اتفاق خواهد افتاد. یک اشتباه می‌تواند باعث حذف ما بشود. "


دوست داشتید که به لامینه یامال بازی بدهید؟

 "لامینه برای دو بازی بعدی جام حذفی محروم خواهد بود. کاری از دست من بر نمی‌آید."


بازگشت مصدومان تیم؟

"اینیگو مارتینز به خوبی بهبود یافته است و فردا در لیست قرار خواهد گرفت. فکر می‌کنم برای چند دقیقه بازی خواهد کرد."


خریدهای ژانویه تیم؟

 "من ازآمدن ویتور روکه بسیار خوشحالم. او خریدی برای حال و آینده است. اما در حال حاضر ما نمی‌توانیم با کسی دیگر قرارداد ببندیم، این واقعیت است. اگر یک هافبک به ما اضافه می‌شد، بهتر بود اما شرایط همین است."


تمدید قرارداد کاپیتان سرخی روبرتو؟

"سرخی روبرتو یک الگوی بزرگ برای همه در تیم است. قرارداد او در حال اتمام است اما امیدوارم که او تصمیم بگیرد که بماند. من قبلاً نظر خود را در مورد سرخی به باشگاه گفته‌ام. او از آن بازیکن هایی است که می داند بارسا چقدر بزرگ است و چه چیزی را نمایندگی می‌کند. او بازیکنی است که بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما همیشه بهترینش را در زمین ارائه می‌کند."


اهمیت ایلکای گوندوگان؟

" ایلکای چیزهای خاصی به تیم می‌دهد که هر کسی نمی‌تواند. بازی قبل او در یک لحظه سخت تفاوت ایجاد کرد. او بازیکنی است که شخصیت تیم را مشخص می‌کند و همیشه مثبت است. او فرشته نجات ما بوده است."


به ادامه فصل امید دارید؟

"ما معتقدیم که نیم فصل دوم باید برای ما بسیار بهتر باشد. اما باید خودمان را بهتر کنیم، بدون اینکه به امتیاز خودمان و دیگران توجه کنیم. مرحله به مرحله پیش می‌رویم. چندین رقابت مهم در راه است. برای اینکه نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم باید بازی‌هایی مانند بازی مقابل اتلتیکو، بازی مقابل پورتو در خانه را تکرار کنیم. اما بله، ما باید امتیاز بیشتری هم کسب کنیم."


چمن بد ورزشگاه بارباسترو؟

"من همیشه نگران چمن هستم. اما بیشتر نگران مصدومان تیمم هستم. اما در مورد بازی هیچ بهانه‌ای وجود ندارد. ما باید تهاجمی باشیم."


بارسا در نیمه دوم‌ها بهتر بازی می‌کند؟

" بله معمولا نیمه دوم بهتری داریم. به طور کل ما باید تداوم بیشتری داشته باشیم، نیرومندتر و تهاجمی‌تر باشیم. اینکه از نظر فیزیکی ما خیلی خوب کار می‌کنیم، باعث می‌شود در دقایق پایانی دست برتر را داشته باشیم."

برچسب ها