Image
نمی‌توانیم قول بدهیم که قهرمان می‌شویم

نمی‌توانیم قول بدهیم که قهرمان می‌شویم

مهاجم تیم ملی می‌گوید که بورکینافاسو بازیکنان خوبی در اروپا دارد و ملی پوشان می‌خواهند همیشه به پیروزی برسند.

مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش گفت: در وهله اول به خانواده داغدار خانواده کرمان که آن اتفاق تلخ رخ داد و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. همه می‌دانیم جام ملت‌های آسیا برای کشور ما یک تورنمنت خیلی مهم است. ما از آن دسته تیم‌هایی هستیم که شانس قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا چنین اتفاقی را رقم بزنیم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی‌کنیم.


مهاجم تیم ملی درخصوص بازی با بورکینافاسو گفت: همانطور که شما گفتید، آنها بازیکنان معروفی در لوتون تاون، لورکوزن و آستون ویلا و سایر تیم‌ها دارند. آنها نیز خودشان را برای جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کنند و قطعا آنها نیز با تمرکز بالا می‌آیند. درست است که این بازی دوستانه است ولی ما در تیم ملی بازی تدارکاتی نداریم و دوست داریم همیشه تیم ملی برنده باشد و دل مردم را شاد کنیم؛ چه در بازی‌های دوستانه و چه رسمی.


وی درباره اینکه آیا زمینه برای طلسم شکنی و کسب قهرمانی مهیا است، گفت: به هر حال همیشه یکسری مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد. همه بازیکنان و مربیان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و خیلی متحد هستیم که بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم تا دل شما، خودمان، مردم، خانواده‌ها و تمام مردم را شاد کنیم. نمی‌توانیم قول بدهیم که قهرمان می‌شویم چون فوتبال از قبل قابل پیش‌بینی نیست ولی بهترین عملکرد‌ی که می‌توانیم داشته باشیم را به نمایش می‌گذاریم و می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

برچسب ها